Berhibur sambil berilmu melalui Inpirasi Teknik Lawak

Apa sebenarnya Inspirasi Teknik Lawak ini?.. Inspirasi Teknik Lawak ini adalah satu cetusan idea yang dilahirkan berkonsepkan berhibur sambil belajar..Walaupun ianya mungkin janggal bagi sesetengah orang, tetapi kami cuba untuk meyakin bahawa ini adalah satu konsep idea baru yang kami cuba ketengahkan.
kami menggunakan kepakaran kami dalam bidang komputer untuk melahirkan satu bentuk pelajaran atau ilmu kretif yang mungkin dapat menarik minat orang ramai. Seperti contoh dengan terbitnya E-book Format Komputer dan cabarannya yang boleh dibeli melalui blog ini, kami telah merealisasikan konsep tersebut. Bayangkan apabila komputer kita meragam, adakah kita dapat berwajah ceria, lebih-lebih lagi disaat kita amat memerlukan komputer tersebut. Jadi melalui teknik ini kami cuba menghilangkan Stress melalui teknik lawak dan dalam masa yang sama anda boleh berjaya membaikinya sendiri tanpa bantuan sesiapa..
Ilustrasi dan gambaran yang jelas diberi dengan diselitkan unsur-unsur jenaka agar E-book ini dapat menambah minat anda untuk cuba lakukan sendiri sampai berjaya.
Inspirasi Teknik Lawak Team.

0 Pertanyaan: