PERISIAN2010 label baru untuk anda

Dalam artikel sebelum ini kami menerangkan kegunaan DRIVER2010, dalam artikel ini kami buat lagi satu label yang dinamakan PERISIAN2010. Seperti juga DRIVER2010, kegunaan label ini ialah untuk memudahkan anda muat turun segala perisian yang anda boleh gunakan atau yang biasa digunakan.

Secara ringkas perisian atau dalam bahse inggeris disebut software, kami akan menerangkan secara ringkas atau terperinci tentang perisian yang boleh digunakan. Pakah fungsi dan kegunaan perisian tersebut ?

Masih ada yang belum  tahu apa itu perisian..Ayoma!!..Perisian ialah satu program yang anda boleh gunakan untuk cipta sesuatu menggunakan komputer, sebagai contoh jika anda mahu buat sekeping surat, anda perlukan perisian Ms Word atau  Office untuk memudahkan anda buat editing pada surat anda seperti gelapkan,bubuh garisan, isi gambar dan sebagainya.

Bagi orang yang bekerja dalam bidang pembinaan atau pereka grafik mereka memerlukan Perisian seperti Auto Cad , Page Maker dan sebagainya untuk memudahkan ciptaan mereka dan keluarga mereka.

Jadi dengan adanya PERISIAN2010, ini dapat memudahkan anda muat turun secara percuma dari link yang kami sediakan..

Semoga SUKEEEE


0 Pertanyaan: