TAWARAN BARU DARI PAYPAL - buat duit ler

Anda tahu apa itu PAYPAL? Secara ringkasnya Paypal adalah satu laman web yang memudahkan kita membuat perpindahan wang secara lebih selamat. Jika anda berminat dan selalu berurusan menggunakan Internet, Paypal adalah pilihan utama anda.

Tahukah anda bahawa, selain dari urusan perpindahan wang, Paypal juga dapat membantu kita menambah pendapatan jika berminat. Ini kerana tiada program buat duit yang boleh dipercayai selain Adsence ( tapi nak lulus perit giler )..Kami sarankan anda join Paypal..

Sebab apa dicadangkan Paypal, pertama untuk daftar -
1. Paling utama anda tidak dikenakan bayaran untuk pendaftaran, malah jika anda rajin dapat pulak duit dari mereka..isk..isk..

2. Paypal adalah satu program buat duit yang boleh dipercayai 100% dari lain-lain program..jika anda ingat tahun lepas Paypal ada menawarkan program buat duit melalui Paypal Wishlist..sekarang kami tunggu imbuhan dari mereka.. rujuk gambar diberi..


Zaman sekarang ni..mana yang agak boleh buat duit, kita cuba ajer..cuma jangan anda tersalah pilih sudah..nanti bukan dapat duit ..tapi keluar duit..he..he..

Oklah.. langkah awal untuk join program terbaru Paypal ini ialah

- Daftar dengan klik

- Ikut segala arahan yang disediakan, jangan ubah pendaftaran anda..ikut sahaja melalui sign up seperti gambaran diberi ini..



Setelah pendaftaran anda berjaya..

1. Buat artikel seperti ini dan siarkan dalam Blog atau Web anda.

2. Hantar email kepada kawan atau sesiapa saja, ajak mereka join program ini..

3. Tunggu Duit anda !!!!

Mudah sangat kan..

Paling penting untuk anda ingat ialah - TIADA JALAN MUDAH NAK SENANG, MESTI KENA ADA USAHA..

TQ.

0 Pertanyaan: